Bebeğim 2 ay 20 günlük hem emiyor hemde hipp mama kullanıyoruz doğduğundan beri azar azar mama içiyor hemen sütüm inmediği için en başından vermek zorunda kaldım ve sürekli istedi. Şimdi ise gündüzleri emme istemiyor biberondan içmek istiyor mama veya anne sütü farketmiyor sadece biberon istiyor. Geceleri emiyor bide sabaha karşı. Gündüzleri emmemesine üzülüyorum sütümü sağıyorum genelde onu içirmeye çalışıyorum ama bazen yetişemeyip tekrar mama. Emme düzenine geri alıştırmak istiyorum tavsiyelerinize ihtiyacım var anneler 😪