Gokcemsii Berra60 kızımda da olmuştu bi dönem, doktor travazol vermişti ama yine de bi doktora görünmenizde fayda var.
Elif_erva_ Berra60 belirtileri neydi. Yani mantar olunca genital bölgede ne gibi şeyler oluyor bilgi verebilir misiniz? Bizde de akıntı oldu, idrar tahlili yaptırdık temiz çıktı doktor mantardır deyip krem yazdı ama bilemedim nasıl anladınız siz
Asel10 Berra60 geçmiş olsun mümkünse ıslak mendil kullanmayın ben doğduğundan beri hep pamuk kullandım bebeğinizin özel bölgesini havalandırın bide eczaneden rif ( kırmızı iğne batikon gibi ) olandan sürün bide travazol krem kızımın pişiğini onunla geçirdim ben
Asellimm Berra60 Bizde de olmuştu aynısı pişik mantara dönmüştü götürdüm doktora travacort diye bi krem vermişti onla birlikte 3 kremle iyileşti canım
Elif_erva_ Berra60 afedersiniz ama genital bölgede iç kısımda mıydı pişik. Bizimkinde de orasında kızarıklık var mantar mı oluyor öyle olunca
Asyabhr Asellimm pisik ve mantar farkı nasil oluyor benim bebegimdede var genital bölgesinde dis tarafında ustte ilk defa bu kadar çok kızardı acaba mantar mi diye düşünüyorum
Asellimm Asyabhr Dedim ya pişiği mantara dönmüştü diye kızarıktı geçmiyodu 5 gün travacort sürdüm onun dışında hamazing ve madescar kullandım geçti
elmaliturtam Berra60 trosyd krem birebir mantara bebeğimde 4 aylıkken bez değişiminden olmuştu pişik mantara çevirmişti doktoru verdi iki gün bile dolmadan geçti çok kötü olmuştu birebir.