Annlere bebeğime biraktirmistim vermeyi ama damlası dolapta duruyordu akşam üzeri dayanılmaz ağlayınca tekrar vermek istedim ama dört hafta sonra kullanılmıyormus o tür damlalar tabi haberim yoktu kızıma verdim üzerinden baya saat geçti ama yinede için rahat değil bişey olur mu