Kızım 47 günlük, sütüm yetmediği için mama takviyesi yapıyoruz, ilk zamanlar kabızlık vs sorun yoktu ama 1 ayı dolduracağına yakın kabızlık başladı ve kulak çöpünü zeytinyağına batırıp altına sokup yapmasını sağlıyorduk ve bugüne kadar neredeyse hergün aynı saatlerde gece yada gündüz mutlaka kabız olup yapamıyor, karnı şişiyor ve kabızlıktan dolayı bağırıyor 🥺hergün kulak çöpü ile altının yapmasını sağlıyoruz eşimle, annem öyle yapma alışır falan dedi, ne yapmam gerekiyor lazım, probiyotik falan kullandık düzenli, bana mısın demiyor, hergün kabız, ne yapmamız lazım, lütfen yardım edin