Gamzeli28 su konusu bence cok arada bir konu. Ben bebegim dogdugundan beri veriyorum sadece emiyor. 5. Aya kadar 1 cay kasigi verdim. 5. Aydan sonra 2-3 cay kasigi derken su an 6. Aydayiz ve ekgidaya basladi abartmadan istedigi kadar veriyorum zaten bardaktan iciyor. Ve suyu cok seviyor 🧿 eger vericek olursan emzirdikten sonra verki seni emmesinde sorun olmasin. Ama su sicaklwrdq ozellikle bu kadar terlerlerken bence su verilmeli ama tabi dedigim gibi tamamen sana kalmis