-nuurr9206 Kızlar gece beslenme süresini en fazla 5 saate çıkardığım oluyor. Fazla mı bilmiyorum😕 genel de 4 saatte bir veririm ama. Mama yiyo buarada.
kubra2608 -nuurr9206 yooo 5 saat uzun bi süre değil bende 4-5 saatte veriyorum bazen 6 bile oluyo 😅acıktığında ağlıyo zaten
Ohaezgi -nuurr9206 benim kızım 4.5 aylık 10 gün sonra 5 e giricek kendi istemediği sürece uyanıp vermiyorum sonra rahatsız oluyor bunu anladım 6 saat içmediği oluyor 12de içiyosa sabah 6-6.5 gibi mama için uyanıyor çok zorlamayın sizde bence
zepbjk -nuurr9206 uzun değil uykusunu bölmeyin zaten 5saat uyku neydi benimki 2-3 saate uyanıyor çok ayılmadan emzirip yatırmaya çalışıyorum
Bsbuss -nuurr9206Benım kızımda 6 aylık. ben ne zman uyanırsa o zman veriyorum çok aşırı saat aralığı olmazsa eğer
-nuurr9206 Bsbuss öyle açlık uyanması yok benmkinin ya dişten ya gazdan uyanıyo. Oyüzden saatle veriyorm 😑 en fazla kaç saat oluyo siizn
Alya88 Bebeğiniz artık 6 aylık olmuş bence ne zaman uyanirsa o zaman verin uykusunu bölüp beslemeyin ben kızım 2 aylık olduktan sonra ne zaman uyanirsa o zaman verdim yani neredeyse gece beslenmesi yok nedecek kadar azdi
-nuurr9206 kubra2608 insan 5 saat beslemeyince acaba uzun mu oldu diyo 😑 gündüzleri 3-3,5 saatte beslerim de gece daha az
Alya88 -nuurr9206 doktorum bana 2 aydan sonra hiç uyandırma dedi bende uyandirmadim kaldı ki sizin ki 6 aylık kocaman olmuş uyanmadan sürekli beslerseniz alışkanlık yapar bu sefer sürekli hepnayni saatte uyanır tabi bebeğinizin kilosu yerindeyse bunları söylüyorum eğer düşük kiloda ise belki beslemek gerekebilir
kubra2608 -nuurr9206 gündüzleri de bence o süre biraz kısa ben gündüzleri de 4-5 saatte besliyorum artık büyüdükleri için sık beslemeye gerek yok bence 😅
kubra2608 -nuurr9206 kilosu iyi canım 9 kiloydu geçen hafta iyi dedikleri için bu şekilde besliyorum 😊ek gıda da yiyo
-nuurr9206 Ohaezgi bide öyle mi denesen acaba🤔 benmkide ağlıyo ama açlıktan değil. Açlık ağlamasını bırakmadım hiç belki ondan anlamıyorum. Ya gaz dan ya da diş den ağlıyodur diye tahmn ediyorum. Ama 5-6 saat bıraksam ağlar heralde açlıktan. Sabah zaten fix 6 da uyanır