Bebek111 Benimki sırtını yay gibi yapıyordu geriye doğru krize giriyordu üstünü filan çıkarıyordum ya da balkona götürüyordum karnına masaj yapıyordum üstüme yatırıp sırtını patpat pışpışlayıp gezdiriyordum oda oda
Melisa59 Ask35tego benimde bebeğin uyanık olduğu her Saniye ağlıyordu yok kolik dediler yok gaz saniirm biraz açlıktan biraz uykusuzluktan ağlıyordu başımda kimse olmadığı için cahillikten kendi kendime çözdüm olayı mama verdim vs şimdi maşallah kuzu gibi
Bebek111 Ask35tego kucagına al dolaşırken sırtını sıvazlayarak şşşş sesi tamam geçti filan yap sakince istersen ben öyle sakinleştiriyordum anca korkuyordur belki dediğiniz gibi
Ask35tego Bebek111 neler yapıyoruz ah 36 gün olacak ama bende öldüm Allah tez vakitte iyilik sağlık versin inşallah nerede varsa hepimize