Ozgeilay Merhaba malum yaz ayındayız ve cok sıcak evim cam acıyorum cok az ceryan olmayacak şekilde ama gene kızım terliyor bunalıyor sanki bugun altı uzun ince pijama ustu sadece atletli bıraktım ama tedirginim. Siz nasıl giydiriyorsunuz
Eczmery Ozgeilay 41 günlük bebeğim. Ben de tek sıfır kol zıbın giydirdim bugün. Sıcaktan isilik olmuş yavrum
Cigdemsenol Vallahi benim kızım 7 aylık olacak hala daha nasıl giydirsem diye düşündüğüm oluyor. İnce giydirsem ay üşür mu, üzü giydirsem ay bunaldı mi derken stresten afakanlar basiyor. Yine en iyi annesi biliyor bence bebegin ne giyecegine
Ask35tego İzmir bugun 33 derece tek kol zıbın var 1ayluk oğlum 26 derece üzerine tek zıbın giydirilmeliymis