Selam kızlar direk konuya giriyorum belki aranızda yaşayan vardır🤗 ben oldum olası regl düzensizliği yaşıyorum en son 3 nisanda regl oldum 6 gün kadar sürdü ve hala regl olamadım emziriyorum kızım 18 aylık bugün sabah regl oldum sandım tuvalete girdim ama kahverengi lekelenmeydi ped koydum her ihtimale ama ped hiç kirlenmedi bile sürekli kontrol ettim girip ama kahverengi lekelenme kana dönmedi hala günlük ped koydum en son onu bile kirletmedi ama peçeteye silince var geliyor hala normalde böyle olur bikaç saate kana dönerdi ama olmadı anlam veremedim yaşayan var mı böyle bişey bu arada korunmuyoruz 2. bebeği istiyoruz eşimle acaba yerleşmeyle alakalımıdır diye düşünüyorum ama umutlanmak istemedim 😏