Kızlar oğlum 5 ay 23 günlük. Hipp combiotic 1 kullanıyoruz haftaya 2 numaraya geceriz artık. Tadımları da yaptırıyorum. Bu hipp in tahıl bazlı mamaları var marketlerde toz halinde elmalı yulaflı falan. Onlar nasıl ? Nasıl kullanılıyor ? Memnun musunuz