Tatlican ya dün biz doktora gittik, alerji deri testi yaptı ve negatif çıktı. Sonra doktorumuz diyer açalım kek yap yedir dedi. Doktor dönüşünde dışarda yemek yiyelim dedik. Bebeğime etli çorba aldım. İçinde yumurta var mı diye de sordum. Yok dediler. Ama sabah bebeğimin vücudunda çok küçük kızarıklık gördüm. Aynı zamanda da ishaldi. Şüphelendim restoranı aradım. Garsonun hata yaptığını çorbada yumurta olduğunu söylediler 😞 ama bebeğimde çok bariz bir şikayet yok. İki defa mukuslu ishalli kaka yaptı sonra kakası normale dönmüştü. Sizce ciddiye almalı mıyım??