kubratoprakk Kızlar herkese merhaba , bebegim 19 aylık oldu ve hala ayağımda sallayarak uyutuyorum onada zarar veriyorum böyle kendimde çok yoruluyorum artık 🤦♀️ sallamayı nasıl bırakabilirim var mı benimle aynı durumda olan ?
DogaLina kubratoprakk ben 🙈 hatta az once bi post actim henuz kimse donmedk belki burda biri gorur 😡 19.5 aylik ve 2 gundur kendi besikte uyumak istedi ve oyle uyuyo soklardayim 😯 ama olaki uyanirsa napicam bilmiorm 🙈
kubratoprakk DogaLina senin çözüm aramana gerek kalmamış gibi görünüyor çok sevindim umarım öyle devam eder 😊 bizimki bide benimle uyuyor ne yapmalıyım hiç bilmiyorum