kizlar 19.5 aylik kizim var. bugune kadar sallanarak uyurdu. ama iki gundur besiginde yatmayi istedi. onu besigine yatirdim kendimde yatagima uzaniyorum ve oylece uyuyo. arada bana sesleniyo anne bana vs diye cvp.veriyorum yada uyu kizim uyku vakti diyorum oylece daliyo. ama olaki uyanirsa aglarsa yada seslenirse ne yapmam gerektigini bilmiyorum. beni yonlendirebilirmisiniz 🙏