Arkadaşlar mrb bir hafta önce oğlum soğuk ütüyü ayağına düşürdü ayak baş parmağı önce hafif morardı sonra ilk gün bı basamadi üstüne diğer gün düzeldi ama gitgitde tirnaginda morluk arttı eczaneden krem aldık falan tırnağının kendiliğinden düşeceğini düşündük bugün o tırnak altındaki kan dokusu kanamaya başladı doktora götürdük cerraha yönlendirdi ama çıkmıştı çocuk doktorumuz büyük ihtimal tırnağı çekerler dedi off çok canım sıkıldı var mı böyle bir durum başına gelen yarına kadar stresten ölecem resmen