Ben Instagramda bı egitimciden okumuştum 3 aydan sonra kendi uyanmadigi sürece uyandırıp beslemeye gerek yok demişti acikirsa kendi uyanırmis ki gerçekten öyle benim bebeğim 2 ay 9 günlük yatmadan önce emziriyorum sabah 5 e kadar uyanmiyo 5 te emzirip tekrardan yatırıyorum