Kızlar 7 aylık bebeğim var aşırı bana düşkün özellikle evden başka yere mesela kendi anneme geçtiğimde falan asla benden başkasında durmuyor odadan çıktığımı gördüğü an sanki etini koparıyorlar gibi ağlıyor.. aynı şekilde 3 yaşına yakın oğlum var o da aynı odadan çıktığımı ne zman farkerderse evin içinde ağlaya ağlaya beni arıyor.. dediğim gibi kendi evimde bu kadr değil ama az dinleneyim diye anneme geliyorm ama nafile daha çok yoruluyorm ikiside bana yapışıyor oğlum dedesiyle bensiz parka bile gitmiyor kardeşini mi kıskanıyor bilmiyorm ama asla bensiz dışarı çıkmıyor dedesi götürse biraz nefes alıp dinlencem ama yok bensiz asla gitmemek için yıkıyor ortalığı.. çok yoruldum inanın beynimin içi sürekli ağlayan bebek sesi dolu😑 tanıdığım var annesini hiç aramaz bebek üstelik kaynanasına bırakıp gezmeye bile gidiyor 9 10 aylık bebeği ben nerdeee markete bile gidemiyorm.. büyüseler diye can atıyorm yaşlandığımı hidsediyorum artık..