Merhaba anneler
Kizim 3.5 aylık yani 4. Aydayiz 10 gündür her uyku ve beslenme vakti cok ağlıyor kendini atmaya calisiyor kucağımda surekli kavga halindeyiz emerken de aynı zaten genelde emme ve uyku bir arada oluyor uyumazken saga sola bakmaktan pek emmiyor zaten. Uykuya mi direniyor 4.ay sikintilari böyle mi oluyor kavgasuz gurultusuz emmesi ve uyuması için ne yapmak lazim??