Annekayra ilk aptamil kullandık o olmadı çok şekerli geldi ve memeden uzaklaştı hipp kullanıyorum ama bebeğine göre tercih etmelisin benim bebeğime iyi gelen belki senin bebeğine iyi gelmez şuan hipp combiotic ile mama ve meme şeklinde gidiyoruz memeden uzaklaşmadı