sevdeninasafkosu sizi üzmek istemem ama bütün 2 aylıklar öyle falan değil ben hiç sorun yaşamadım hatta burada bebeği en ufak bir değişiklik geçirse hemen atak diyorlar 3 aydır bizde ne atak var ne birşey bebek bu büyüyor hızlı bir şekilde illa ki değişiyor gelişiyor biz ona yardım etmeliyiz . Yalnızlık zor bebeğiniz şuan da herşyin farkına varıyor keşfediyor gece gündüz ayırıyor onun ihtiyacına göre hareket edip isteklerini anlamaya çalıştığınızda uyuyacaktır öncelikle iletişimizi günlendirin ve sakin kalmaya özen gösterin olay tamamen enerji . Çok stresli olduğunuzu düşünüyorum bütün hepsi ona geçiyor haliyle uyumuyor . Sakin kalın uyuma yöntemlerinizi çeşitlendirin farklı şekilde yatırmayı deneyin müzik açın duş alın gerekirse sallayın yan yatırın yüz üstü yatırın masaj yapın illa sevdiği bir yöntem bulursunuz. Saat tutun aynı saatlerde aynı şeyleri yapın. Babasıyla uyumayı seviyorsa onun geliş gidiş saatine göre rutin oluşturun. Oyun halısı alana kadar kartonlara figürler çizip ipe asıp ilgisini çekiyordum mesela dönencesine koyuyor oyalıyordum dakikalarca hemde. Sizde kendinize dinlenecek vakit bulursunuz böylelikle dene yanıl yapın bol bol .