Ozyurt 53 günlük ikiz bebeklerim var haliyle sütum ikisini doyurmuyo ilk başlarda gayet güzel mama yiyorlardı şimdi ise yemiyorlar ne yapabilirim
hakikizeytinyagi Ozyurt gazları olunca yemezler once guzel gazlarını alın sonra yedırmeye calısın bakalım yiyecekler mi
Mom62636362 Ozyurt dönem dönem değişiyor bebeklerin huyları, aynı biberonla bir dönem süper emip bir dönem ememeyebiliyorlar. Biz Philips avent ve nuk biberonu dönüşümle kullandık hep
DuruDilatwins Hangi biberon u kullanıyorsunuz benim de üç aylık ikiZlerim var gayet iyi tutuyorlar biberonu 😀
Ozyurt DuruDilatwins ilk başlarda klasik biberonla basladik gayet iyi tutuyorlardı şimdi emmedikleri için natural biberona gecicez
Ozyurt Mom62636362 biberon değiştirmek işe yarıyor o zaman her yolu denedim ama bir türlü mama yediremiyorum
Zephum Aynısı dün başıma geldi Nuk biberonunu kaynatırken yaktım diğerleriNin akıskanlığı da fazla geldi kustu yemedi kustu yemedi Gittk üç tane nuk aldık düzeldi