Herkese sağlıklı günler. Eski postlara baktım ancak bir şey göremedim. O yüzden yeni post açıyorum. Ana kucağında elleri oyuncağına uzak kalırsa yani aşağı kaymışsa sarkan oyuncaklarını ayaklarıyla tutuyor. 😬 eliyle de örtü vs tutuyor. Normalde tutup ağzına götürmeye çalışıyor bulduğu her şeyi. Ancak bakındım böyle bir şey göremeyince sormak istedim. Bebekleri böyle yapan var mı?