NurrA Kızlar sütü dondurucudan ısıtıp verdim 30 ml kadar kaldı 1 saat oldu çıkaralı biliyorum oda sıcaklığında 3 saat 2 saat içerisinde eğer ki tekrar içmek isterse tekrar ısıtmak gerekiyor mu?
Balkizlarim NurrA anne sutu ısıtılmaz belmari usulu olur buzluktan cikar onceden cikarip cozulcek bide oda sıcaklığında olani isitmayin 💜
NurrA Balkizlarim yanlış anlattım galiba hafif sıcak su da buzunu çözdürdüm ocakta ısıtmadım tabi ki teşekkür ederim 🙏
Teemo07 NurrA sıcak su değil normal suya koyun 3 dk da çözülüyor. Sonrasında benmarin şeklinde ısıtmanız lazım. Çözdürdükten sonra sıcak suya koyun bekletin.. Isıttıgınız sütü de 1 saat içinde tüketmeli ve tekrar ısıtamazsınız.