Kızlar merhaba 5 temmuzda 6 aylık olucak oğlum ve biz İzmirin köyünde oturuyoruz izmirdekş heryer uzak bana ve bu bebek arabası işkencesinden gına geldi dolmuşlar kapanmadan almıyorlar tek olduğum zaman sıkıntı yaşıyorum bende deidm baston bebek arabası alsam daha mı iyi olur diye sizce nasıl olur bebeğim için o araba erken mi yoksa almalımıyım