Sibel4264 Bebeğime mamayı yapıyorum biraz biraz içiyor tam bitirene kadar 1 yada 1 bucuk saat geçiyor yalnız internette bozulur yarım saatte diye okudum bunu doktoruna soran var mı acaba böyle bsy dogru mu
Aselduru88 Sibel4264 tabikide doğru ben 10 aydır kızıma mama veriyorum 1 kere yarim saat bekletmedim canım gerekirse azar azar yap ver