Seut kızım erken dogdu cok gazlıydı canım. Dogdugundan beri durmak sizin aglıyor. Ama bu Baska bir durum oyle bir aglıyor artık nefesi kesilecek o derece. Aha bacım 6da uyandık zaten hergun 6da kalkar. Kalktıgından berii aglıyor. Koridorda yrur aglar, neyi istese olmasa kafasını yerlere vuruyor kendi kafasına vuruyor. (yani mesela evde bulasık yıkayamıyorm tezgaha cıkmak istiyor saatlerce aglıyor. Afedersin dun tuvalete girdim oda gelip su ve tasla oynıcakmıs avazı cıktıgı kadar bagırıyor yapamadım tuvaletini agıtlarla kalktım.) yani bu durumlardan sonra susmuyrda aglama ya devam. Napacam cok yoruldum.bıde kimse yok yalnızım ben