Brsnysr Arkadaşlar bugün 4.ay asimiz olduk kızım çok tedirgin herşeye ağlıyor uyumak için memede mamada vs tavsiyeleriniz var mı perişan oldum
Hum34 Valla tek tavsiyem var zaman😬 bizim de 4 gün oldu , çok şükür geçti. İlk gün biraz zorlandık o kadar. Ateşi var mı? Ben calpol vermiştim sadece bir sefer.
Baby_Lena Bızde çok agır atlatmıstık aglamasından emzırememıstım bıle agrısı vardır sızınde muhtemelen bı cay kasıgı calpol verın ıstersenız bıze cok ıyı gelmıstı