SeDef5 Merhabalar 10 aylık bir bebişim var ve uyku sorunu yaşıyoruz sürekli beni yanında istiyor . Ayağımda sallayarak uyutuyorum başka türlü de uyumuyor. Uyuduğu zaman da Düzenli uzun uykuya dalamıyor bi türlü . Benzer durumu yaşayan önerisi olan var mı ?
Ebraryz SeDef5 aydni durumdayız altı aylık ayakta sallıyorumuykuya geçişi çok zor oluyor uyuyuncada on dk uyuyup uyanıyor cildiricam artık
habireanne SeDef5 Bizde 10 ayligiz 6 aydan sonra saklamayı biraktim. Yatakta yanıma aliyorum bı saga bı sola oynarken yorulup uyuyakaliyor .Hep aynı saatlerde yatiriyorum ama uyku saatini geçirince bizimki de öyle yapıyor.
Asl90 SeDef5 aynı durumu yaşıyoruz. Gece uykusunda yatağında uyumuyor sürekli ağlıyor yanımızda uyuyor. Bu aralar gündüz uykusu düzeliyor gibi ama bakalım. Bende bi çözüm bulamadım ayakta sallayarak uyutuyorum oda zorla yani çok zorlanıyor dalmakta en az 1 saat sallıyorum belki
SeDef5 habireanne bende genelde hep aynı saatte yatırıyorum , bahsettiğiniz olayı defalarca denedim sağ sol hoplama zıplama derken ter içinde kalıyor bu sefer sinir yapıp ağlamaya veya bağırmaya başlıyor
SeDef5 Asl90 Asl90 bende öyle 1 saat sallıyorum ama bırakınca 15 dk sonra hiç uyumamışcasına uyku sersemliği bile olmadan uyanıyor ne yapacağım cidden bilmiyorum
Asl90 SeDef5 ben yatağına koyup yanında durmayıda çok denedim 3 saat odadan çıkmadım ama yok uyumuyor. Duş denedim masaj denedim pış pışlı müzikler denedim yok anca sallayarak zorla uykuya dalıyor.