Acelyaooacelya Bembeyaz çamaşırların sırrı nedir Allah aşkına bilen yazsın. Ne yaparsam yapıyım çamasırlarım gri. Lekeleri de cıkmıyor üstelik. Bezdim ya.
AnayimBenAnaaa Acelyaooacelya ben biraz makineden kaynaklandığını düşünüyorm ya annemin on yıllık makinesi benim makinemden daha temiz yıkıyor lekeleri çıksarıyor. Aynı deterjanı kullanıyruz bu arada. Benimki sağolsun hiç bir lekeyi çıkarmıyor nefret ettim artık 🤦🏻♀️
Han30 Acelyaooacelya kosla kullanıyorum leke çıkarıcı, çamaşır deterjan da alo toz deterjandı 3 senedir ama bu ay omo aldım bazı lekeleri çıkartmıyo alo diye ve çok az domates katarım,60 da ön yıkamalı ayarda hep bembeyazdır
Mom084 Acelyaooacelya ben bu yüzden makineyi değiştim 🤷🏻♀️ Ariston du şuan yeni profiliyo varya ondan aldım kan ter çıkarma özelliği var şuan beyazları daha çok beğeniyorum önceden çamaşır suyuna koymadan atamıyordum makineye 🙄🌼🌺
ikizbabymom Acelyaooacelya akşamdan ıslatıyorum beyaz sabun rendesiyle ertesi gün yıkıyorum beyazlar gayet😊
theAna AnayimBenAnaaa beyazlar için acenin bir spreyli şişesi var çamaşırlar için yazıyor. Lekenin üstüne sıkıp makinaya atınca çok etkisi oluyor
Acelyaooacelya AnayimBenAnaaa ben de bunu dusunuyorum artık aynı annemin makinasi da guzel yıkıyor benimki hiç
AnayimBenAnaaa theAna zaten hep makineye atmadan müdahale ederek çıkarıyorm ben de ama istiyorm ki direkt makinede çıksın😅
Acelyaooacelya Mom084 gercekten mı bu aklımda kalsın su an degıstırme imkanım yok ama yine de yazdım bir yere
Acelyaooacelya ikizbabymom makınaya calıstirip bir kac kez denedim aksamdan su ıcınde kaldılar ama yine aynı sonuc gri camasır
pogacayanakli_aylamm Acelyaooacelya arap sabunu. Leke varsa lekeye yoksa makinanin içine camasorla birlikte bir yemek kaşığı kadar arıyorum bembeyaz oluyor
Acelyaooacelya theAna evet bunu deneyeceğim tesekkur ederim aslında deterjanı sıvı da toz da kullanıyorum sıvıya da döksem olur mu
Mom084 Acelyaooacelya valla takintiliyim bu konuda bı bak makineye valla ben çok memnunum Profilo 10 kilo Kan ter yağ çıkarma özellikleri var 😍🌼😍🌼 inslalah almak nasip olur sana ds