Selam kızlar. Geçenlerde post açmıştım lavabo açıcı patladı. Sol dirsekten aşağısı ve sol dizden topuga kadar Yandım. Ciddi yaniklarim var ve kimyasal yanığı olduğu için iz kalacağını söyledi acil doktoru. Bu hafta cildiye randevum var iz kalmaması için ne yapabilirim diye görüşeceğim fakat sizin de fikrinizi almak istedim. Doğal, bitkisel veya kendinizin kullanıp memnun kaldığı bir ilaç vs var mı. Ne önerirsiniz bana 😪