Kızım 13 aylık mekleniyo 11 12 qylıken elinden tutar basardı elinden tutarak yürütürürdük ve adımlar atardı artık elinden her tutumuzda yürütürmeye çalıştımızda oturuyo ben yürür diye bakıyorum bebeğim. Yürüme yi bile kesti ama şöyle bişi var koltuklara tutunuyo ayağa kalkıyo tırmanıyo Benim gibi anneler var mı ne zman yürür tecbürelerinizi önerilerinizi bilgilerinizi bekliyorum