Fundakarakaya Anneler kolik bebeğim var hiç bişe fayda etmedi bu ikisinden birini denemek istiyorum öneriniz var mı bunlardan kullanıp memnun kalan var mı ya da başka bişe önerir misiniz
NukleerBaslikliKiz Fundakarakaya Biogaia dan memnun kalmıştık ama biz sab simplex ile birlikte kullanmıştık
Seymacr Fundakarakaya mommy’s bliss kullandım bizimki de kolik hiç faydasını görmedim belki sizde işe yarar. Onun yerine biogaia ve nurse harveys colex deneyerek başlayabilirsiniz. En azından faydası olursa bütçenizi çok zorlamaz
ggmom İlk önce nurse harveys kullanmıştık pek fayda göremedik daha sonra Sab simplex kullandık daha iyiydi sanki
Bayezidin_annesi Fundakarakaya mommy bliss candır valla hayatımı kurtardi ona vereceğin parayı mommy e ver gramaj olarak daha çok ve iyi geldi oğluma 3 aydan sonra kalmadı koliklik ben mommy bliiss i aksam 6 da vermeye başlıyordum 6 9 12 olarak 3 kere çok iyi geliyordu
Ssmyldrm Fundakarakaya ben biogia kullandım ondan mı bilmiyorum ama baya rahatlatmisti 4. Ayın sonuna kadar kullandım
Fundakarakaya Tşk ederim hepinize doktoruna danıştım almadan önce bize aguline diye bi şurup verdi iyi geldi gibi