Arkadaşlar,eşimin ağır depresyonda olduğunu düşünüyorum psikologla görüşmek istemıyor ikna etmeye çalışıyorum fakat şunu merak ediyorum psikologla terapi olarak ve ilaçla düzelen var mı gerçekten iyi geliyor mu ve ilaçlar nasıl insanı sersemletiyor mu hiç bildiğim şeyler değil yardımcı olursanız çok mutlu olurum umarım ikna edebilirim onu😔