Merhaba sevgili anneler,
10 haftalık oğlum var. Genellikle sakin bir bebektir, fazla ağlamaz, güzel beslenir, normal sayıda bez değişimi olur. Tek sıkıntısı kakasını yapmaya çalışırken çok zorlanır ve fazlaca ıkınır, ama bu sırada da ağlamaz normalde. Ama sanki dün oğlum başka bir bebeğe dönüştü. Memeye düşkün olan oğlum emmek istemiyor, memeye doğru yatırınca ağlamaya başlıyor. Ağzını açmıyor. Sürekli ağladı dün gece. Kucağıma alıyorum susmuyor, ayakta sallıyorum uyumuyor, pışpışlıyorum durmuyor. Normalde kolik bir bebek değilken sanki kolik gibi davranıyor. Ya da başka bir rahatsızlığı var ve ben anlamıyorum. Bebeğinizde birden bire böyle değişiklikler yaşadınız mi sizde? Özellikle memeyi almayınca çok üzülüyorum. Eskiden biraz huzursuzsa bile meme alınca sakinleşirdi. Acaba bir rahatsızlığı mı var? 5 gün önce aşı olmuştu, onun etkisinin bugüne kadar ulaşacağını pek sanmıyorum ama belki de hala aşı etkisinde