Arkadaslar ıyı aksamlar cuma gunu bıontech ası oldum ondanmı yada sut bezlerım ıltıhaplandı nedır bılmyrm sol koltugumun altı şişti ve dokunuca erik buyuklugunde bır sey var. Internete bakıyorum Allah gostermesın kımseye kanser diyor. Basına boyle bır sey gelen varmı