Canım o kendi bırakır memeyi zaten doydugu anlamına gelir. Her iki tarafı içirmende gayet iyi doktorlar genelde oyle der birini bırakınca digeri ne geç. Arada durur yorulunca dokunma baktın 30 sanıye falan durdu uyuyor cenesine dokun hafifçe devam etsin. Birde 2 3 saate bır mutlaka emzir daha kucuk cunku uyandır yanı. Altını degiştir önce biraz ayılır sonra emzirmeye basla. Ilık duş, su içmek ve rezene çayı içmek yarıyor. Hergün ılık duş almaya calıs saçını yıkamana gerek yok. Başka aklıma bisey gelmedi. He bide her içişten sonra mutlaka gazını çıkar oda sürekli mırıldanıp mızmızlanıp derin uykuya geçirmez bebegi. Benm deneyimlerim bunlar inşallah sendende ile yarar :)