Muallime1 Kızlar sürekli görüyorum forumlarda emzirme özellikle çok çok soruluyor emzirip üzerinden uzun zaman geçen hatta 2.doz olmuş olanlar yazsın lütfeeen 🙏🏻 Hangi aşıyı oldunuz onu da nedeniyle belirtir misiniz ?