“Dili de çoğunlukla dışarıdadır. Bunun sebebi, çıkan sesleri taklit etme istediğidir. Bu dönemde bebekle bol bol konuşmak, onun dil becerileri ve zihinsel gelişimi için önemlidir. Yumuşak tondaki seslerden hoşlanır. Ani ve yüksek sesler, bebeğin kendisini tedirgin hissetmesine yol açabilir”
Ayrıca el yalamasını doktoruna sormuştum ellerini tanıyor demişti