Prensesannisii Kızlar doğum yapalı 55 gün oldu owli korse aldim ama çok mu geç kaldım göbek için sizce faydasını görebilir miyim
BKD2021 Prensesannisii bende sezaryen doğum yaptım bugün 40ım çıktı yarından sonra bende takmaya başlayacağım. Göbek hala yumuşak ve sarkık bence faydası olur ☺️