Merhaba güzel anneler 18 günlük bebeğim var. 2 gün öncesine kadar bi sıkıntısı yoktu ama 2 gündür durmuyor gazı var. Aslında emdikten sonra alttan üstten çıkarıyor. Ben yediğime içtiğime de çok dikkat ediyorum. Rezene çayı da içiyorum. Ama 2 gündür bi sıkıntılı 😔Karnı da şiş. Başından geçen annelerden öneri bekliyorum 🙋♀️