Ben özel sektörde çalışıyorum 2 gün önce ücretli iznim bitti, sanırım önümüzdeki ay sonu ücretli iznim için toplu ödeme alacağım.
Benim merak ettiğim isr ücretsiz 6 ay izin kullanıyorum, bu süreçte herhangi bir ödeme alabiliyor muyum devletten vs bilgisi olan bana yardımcı olabilir mi? Başvuru fln yapıcaksam yapiim haklarımı bilmiyorum..