ebrarin_annesi 1 aydır kolda olan bir sķıntım vardı emar cektirdim sonuclari henuz cikmadi. 3 gundur de boynum kitleniyo gibi oluyo suan agridan duramiyorum acaba acile gitsem bakarmı bilginiz varmi ? 😑🤦♀️
17062019 ebrarin_annesi Gidin mutlaka bakarlar. Geçen ay benim öyle oldu. Ama benim boyun fıtığı ve düzleşmem var. Ağrı çok şiddetlidir. Ağrı kesici hap, geçirmedi. Acilde kortizon vurdular geçmişti
ebrarin_annesi 17062019 benim teshis konulmadigi icin emin olamadim bakinca anlanilcak bisi degil ya ondan. Sinir testj ve film temiz cikmisti doktorda boyundan muhtemelen dedi boynumda agri yoktu normalde 3 gundur tutulma seklinde gbi vardi bugun biraz zorlaynca galiba siddetlendi