Mustafamom 34haftalık doğup oksijeni tedavisi aldıgı için bebeğime rop yapıldı sonucu bu çıktık Hoca haftaya bidaha bakıcak bu düzelen bilimini
Uykucu Mustafamom 33 haftalik doğum yaptim. Rop seviye 1 çıktı 2 hafta sonra bir daha gittik ayni sekild duruyor haftaya yine gidecez insallah düzelmiştir. Doktor ne bilgi verdi size
Serapveminikleri Mustafamom kızım 25 haftalık doğdu onun her iki gözünde vardı iğne yapıldı sonra eve geldigundr de takip altindaydi ,2,3 aya kadar sonra çok şükür geçti geçmeseydi eğer ameliyat yapılacaktı hatta 3 seviyedeydi
Mustafamom Uykucu göz damarlarında duraksama var dedi haftaya iyiyemi kötüyemi gidiyor ona bakıcaklar canım size ne dediler??
Uykucu Mustafamom seviye 1 2 kere kontorele gittik carsamba bir daha gidicez inş iylesmistir. goz arkasi damarlar. denddi