Pembebirfil Bebeğim 17 mart tarihinde doğdu ancak 30 mart tarihi asıl beklenen tarihti. Son 3,4 gündür aşırı huysuz geceleri uyumuyor çok sık uyanıyor gece 4,5 saat uyuyam bebek saatte bir uyanmaya başladı. Atak haftasında mıyız acaba
Mom587 Pembebirfil benim bebeğim tam gününde doğdu. 27 mart. Uyumayan durmayan bebeksi kolikdi ama özellikle 2 3 gundur aşırı huzursuz bende atak haftası diye dusundum
Demiralpinannesii Pembebirfil 23 martta doğdu bebeğim bizde aynı durumdayız ıkı gündür sebepsiz ağlama uykuya direnme 😞
Ygtaras Pembebirfil benim de 2 nisan doğması gereken tarih şugünlerde uykuya geçme aşaması çok sıkıntı , ağlıyor ne yaparsam yapayım uyumuyor. Gündür 15 dk aralıklarla 1 2 sefer ancak uyuyor
Ruzgarcan Pembebirfil googleden atak haftası hesaplamaya bakın orda bitmesine felan kaç gün kaldı gibi seyler yazıyo