Aysess38 Herkese merhaba başlıkta da belirttiğim gibi bebişlerinize bu tozu kullanananız oldumu acaba ? Kabızlık için
Haydinn Aysess38 çok eski post ama kabızlık için kullandınız mı bize de doktor bunu yazdı birde probiyotik iyi geldi mi size
Aysess38 Elifsrslmz anladım sağolun cevap verdiğiniz için .. bende hakkında pek bişey bulamayınca muallakta kaldım
Aysess38 Haydinn kullandık canım kullandığımız dönem iyi gelmişti bitince yine aynı sorun yaşandı ..size belki yarar .. benim çocuğum bişey yemediğinden biraz da o yüzdrn kabız hala tam anlamıyla geçmiş değil ama önceki gibi de değil şükür 🥲
Haydinn Aysess38 çok üzüldüm ya benim kızım da aynı hiç bişi yemiyor nerde kabızlık yapacak şey var onlara bayılıyor 🥹 aslında düzelir gibi olup tekrar başa sarıyoruz