EsraKerimm kivircik_annesi26 gazı mı var Acaba yediği en son şey neydi mesela ? O gez yapmıs olabilir
Mom9870 kivircik_annesi26 Geçen bi doktordan izledim. Bu katılma nöbeti en yaygın 15 ve 18. Ay içerisindeki çocuklarda oluyormuş. Mesela ağlarken sesi çıkmıyor ve bir süre sonra nefes alamama durumu oluyor. Bunlar var mı?
Deletedmom_36 kivircik_annesi26 ayni seymi acaba bilmiyorum bir arkadasimin cocugu 1 yaslarinda bir seye uzuldugu zaman katilmaya basladi diyelim biri ona kizdi ve nefesini aliyor ama birakmiyor morariyor falan onun gibi birseydenmi bahsediyorsunuz?
nursocum kivircik_annesi26 Acaba sinirlendiği ve üzüldüğü zaman mı oluyor sadece benim bir kuzenimde öyleydi ağladığında katılıyordu morarıyordu resmen o yüzden kimse ona karışmıyordu. Şimdi baya büyüdü geçti bu durum
Gunes_kiz EsraKerimm yok kız gazla alakası yok bunun ağlarken çocuğun sesi kesiliyor uzun bir süre sesi çıkmıyor. Nefesi kesilir gibi oluyo
Gunes_kiz EsraKerimm hiç duymadım canım gazdan olduğunu. Ben hiç yaşamadım ama çevremde olanlardan görmüştüm.
EsraKerimm Gunes_kiz çevremde olanlardan görmüştüm diyorsunuz:) ben bu sebepten bir hafta hastanede yatırdım çocuğu en son gaz çıktı.röntgende ciğerlerine kadar sıkışmıştı olabilir yani
Mom9870 EsraKerimm Bu gazla alakalı değil bu çok başka bir şey, gaz belli eder kendini. Fazlaca gazdan kaynaklı gaz sıkışması vs yaşanırsa çocuklarda zaten hastanede müdahale edilmesi daha doğru. Katılma nöbeti çok farklı.
EsraKerimm Mom9870 fikrimi söyledim sadece.benim oğlum da da bikaç kere bu şekil oldu.korkunc bişey cunku .
Eylulmelis Benim kizımda 1 yaşında canı yanıp çok ağladığında dudakları morarıp tıkanıyor nefes alamiyor gibi.aklınızda olsun o şekilde olunca yüzüne üfleyin.banada bir yakınımız söylemisti.ilk kızım bebekkende ondada vardı böyle.gazdan olabilir mi bilmiyorum
2015 kivircik_annesi26 benim iki kızım da da oluyor büyük kızımin dudakları ağzının içi mosmor olurdu bı anda bişey den korkunca istemediği biseyi yapınca ağlayınca olur du
Gulsen96 kivircik_annesi26 benim oglumda 14 aylik oda oyle oluyor.katilma nobeti dedi doktor…su vuruyordum yuzune doktor yapmamami soyledi Sadece ufle kendine gelir dedi