
kızlar,nette görmüştüm bebekler için böyle bir aktivite.İşte bebek bezinin içindekiyle suyu karıştırarak yapıyoruz.Kızım için yaptım öncesinde oynuyordu.Ben de rahattım zaten çünkğ önüne bu kıvamda pütürlü şeyleri de genelde ağzına götürmez diye içim rahattı.Önce güzel gidiyorduk bir anda bir avuç dolusu götürdü ağzına Allahım elimle ağzının içini temizlemeye çalıştım ama baya yuttuğunu hiss ettim.Bunun içeriği ne zararlı mı?