bebeğimin gaz problemi yaşamasından dolayı arada mama değişimi yapıyorum. İlk Aptamil kullandık gaz yaptı,Bebelac kullandık o da gaz yaptı, Bebelac Gold kullandım o biraz daha iyiydi ama gaz problemi devam ediyordu. 2 gündür sma kullanıyorum fakat fark ettim ki her beslenmeden sonra biberonun dibinde biraz bırakıyor ve arada ağzını biberondan çekmek istiyor.sanırım tadını beğenmedi. Normalde 3 saatte bir mama veriyorum fakat 3 saat dolmadan acıkıyor bu mama sanırım doyurmuyor. Benzer sorunları yaşayan var mı? Bu arada gaz problemimiz azaldı.