biranneikikedi hayırlı olsun inşallah kolay geçer 🙏🏼 🧿
Benim oğlan 10 aylıkken yaptırdık 2 güne toparladı 1 haftaya hiç bişeyi kalmadı.. Baya emekleyip ayaklanmıştı 2. Günde. Sizin ki yatar pozisyonda küçük olduğu için daha kolay olur.. 🙏🏼
Ben ilk gün bardak koymamıştım koy demelerine rağmen ama 2.gün deyeyelim dedim gerçekten çocuk rahat etti 😅 sürtünmediği için.
Büyük bez falan önermedi doktor neyse onu kullanın dedi ama biz külot bez kullanıyorduk, evde cırtlı bez de vardı ama büyük beden, onu kullandık bi sıkıntı yaşamadık.
Bize fitil verdi doktor 2 de krem vardı kullandık.. Kremleri sürerken ağlıyodu baya ama bezi kapattığın anda susuyordu 🤗 Suya koymadık biz 1 hafta enfeksiyon riskinden dolayı sadece kaka yaptığında sprey batikon aldık onu sıkıyoduk pipisine bulaşmışsa diye..
İnşallah sizin ki de kolay ve çabucak iyileşir..