bebeğim 9 aylık kızamık aşısı oldu şuan huzursuz tam uyutcaktim uyumadan önce bezini değiştirmek için açtım karnı sırtı kıpkırmızı benek benek yaşayan varmı
Sağlık ocağının doktoru aradım ama bakmıyorlar sürekli gittiğim doktor olmadığı için de arayamadim