gocebebirbayan 4.5 / 5 aylık bebişleriniz bir yemede ne kadar mama yiyor arkadaşlar. Ve kaç saatte bir veriyorsunuz? Acıkınca mı yoksa işte şu kadar saatte bir mi veriyorsunuz
1bebis1annis gocebebirbayan 3,5 aylığız gündüzleri 3 saatte 1 geceleri 4 saatte 1 dedi doktorumuz ama bazen gündüzleri 3,5-4 saat olabiliyor şuan 120 cc içiyor bazen 150 ama ben önce emziriyorum sonra mama veriyorum
balyanakannesi2 gocebebirbayan 120 ile 150 arası gidip geliyordu. Ben saat tutmadım hiç bebeğim acıkınca veriyordum
Bayezidin_annesi gocebebirbayan mamayı bu aralar çok icmiyor 4 ay 16 gunluguz 90 cc yapıyorum mesela uyandığında 30 içiyor 1 saat içinde biraz daha içiyor yaklaşık 30 cc kalıyor bitirmiyoe kaşık mamasini çok seviyor onu severek yiyip bitiriyor gece uykuda 90 cc bitiriyor saat olarak ayarlamiyorum genelde uykudan kalktığında veriyorum
Fer4hh gocebebirbayan biz bu ara her şeyi reddeiyoruz ne emiyolar ne yiyiyolar bende şaştım kaldım kontrolde doktora sorucam ne kadar olması gerektiğini
gocebebirbayan Fer4hh atak dönemi mi acaba. Bende geçen ay götürdüm günde 30 cc zor yiyordu hiçbir şey çıkmadı. Atağı bitti azıcık yemeye başladı çok şükür ama tam olarak ne kadar yemeli bilemiyorum 🤷🏻♀️
Bursa97 Fer4hh benim bebeğim de 4 ay 20 günlük canım emmiyor mamayla besleniyordu 4. Aya girdi biberonu bıraktı herkes biberon reddi mama reddi atak dediler ayağımız bitti hala biberon almıyor ek gıdaya geçtik kaşıkla yiyor ama biberonu almıyor birde mamayı kasiklada yemiyor doktorum artık aptamilin kaşık mamasını suyla değil formül mamayla haazirla mamayı öyle yesin dedi son çaremiz o kaldı
1bebis1annis gocebebirbayan kaç cc veriyorsunuz artırdınız mı hiç? 120 vermeyi deneyin bakalım ne yapıcak
DoganurcaN Benimki emiyo görmediğimden ne kadar içiyo bilmiyorum ama saat başı veriyorum ben yenidoğan gibi habire meme veriyorum o da istemiyo bazen, bazen de hiç yok demiyo, ama artık daha güçlü çektiğindenmi ne eskisi kadar uzun emmiyo
DoganurcaN Çok şükür biz o atağı 2 günle atlattık, istemedi yatarak verdim falan sonra geçti yine eskisi gibi oldu şükür kuzum
Crnkse Bursa97 benımde bebeğim 4.aya giricek aynısı mamayı yemiyo asla bizede doktor başlayın dedi ama ben cok endişeliyim ya nasıl olucak daha cok kücük geliyo ek gıda için sütümde yok hic olmadı cok üzülüyorum aslında
Aylingokce 2.2.5 saatte bir 120 CC mama veriyorum 4.ay 11 günlük bebeğim 3.ayda 90cc veriyordum yine aynı zamanlama ile 4.ayda 120ye geçtik kilo alımı gayet iyi
Bayezidin_annesi gocebebirbayan Hero baby iyi geceler sütlü muzlu pirincli maması var onu kullanıyorum bulamadığım zaman bı kere arilac aldım 4 aydan itibaren olan onuda severek yiyor
Bayezidin_annesi Badeannezi şimdi bile içmedi aksam 8.30dan 10.30 a uyuyana kadar 90 cc anca içti icmiyor bile bırakıyor önceden 120 içiyordu
Bursa97 Crnkse valla bende çok üzüldüm ama elimden burseu gelmedi mecbur vermek zorunda kaldım atak bitince düzelir dediler hiç bir düzelme ya hala mamayı istemiyor biberonu diliyle geri itiyor ben aptamilin kaşık mamasıni yapıyorum yani onu suyla değil formül mamayla hazırlıyorum öyle veriyorum formül mama ocakta kaynatilmadiktan sonra her türlü verilir dedi doktorumuz şimdi öyle başladık böyle muhallebiyi yiyor hem kaşıkla hemde alması gereken mamayı almış oluyor
Crnkse Bursa97 aa bende ozaman öyle yapayım hangi kaşık maması onuda söylersen güzel olur valla mantıklı nezaman sebze veya meyve verdin
Bayezidin_annesi Badeannezi genelde o saat aralığı oluyor ama yine aynı sabaha karşı 5.30da 60 cc içti 7.30da kalktı 8dr verdim yine 60 cc içti 9da uyudu böyle